Προγράμματα για ΣΣΕ (ΜΙΣΘΟΙ) Εθνική_Γ.Σ.Σ.Ε_Υπάλληλοι
Επίσημη αρχή κάναμε μόλις στις 26-07-2012. Ευχαριστούμε που σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μας έχετε επισκεφτεί τόσες πολλές φορές.

Hit Counter provided by costa mesa dentist
Σημειώνεται ότι κάθε πληροφορία, ανάρτηση,υπολογισμός, σχόλιο, δημοσίευση και οτιδήποτε άλλο περιέχεται, βασίζονται πάνω στο πως οι διαχειριστές προσωπικά αντιλαμβάνονται τα θέματα, δεν αποτελούν επίσημη πηγή ενημέρωσης και η χρήση τους γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

Κανονική Άδεια

Πρόγραμμα το οποίο υπολογίζει την κανονική άδεια με αποδοχές που δικαιούται ένας εργαζόμενος.

συνυπολογίζει την προϋπηρεσία και το εάν εργαζόμενος είναι εξαήμερος ή πενθήμερος.

 

Άδεια

Ημέρες Εβδομαδιαίας Εργασίας Πόσες ημέρες δουλεύεις την εβδομάδα 5 ή 6 (για πλήρη απασχόληση)?
Χρόνια Προϋπηρεσίας Πόσα χρόνια προϋπηρεσία έχεις σε οποιοδήποτε εργοδότη για οποιαδήποτε εργασία (έτος = ένσημα / 300)?
Ημερομηνία πρόσληψης Ποια είναι η ημερομηνία πρόσληψης στον τελευταίο εργοδότη (που θες να υπολογίσεις την άδεια)?
Ημερομηνία απόλυσης Ημερομηνία απόλυσης ή σημερινή ημερομηνία. Επιλέξτε το κοντινότερο δεκαπενθήμερο (ο νόμος ορίζει στρογγυλοποίηση)
Αδεια Πόσες εργάσιμες ημέρες δικαιούστε κανονική άδεια με αποδοχές το 1ο ημερολογιακό έτος
Αδεια Πόσες εργάσιμες ημέρες δικαιούστε κανονική άδεια με αποδοχές το 2ο ημερολογιακό έτος
Αδεια Πόσες εργάσιμες ημέρες δικαιούστε κανονική άδεια με αποδοχές το 3ο ημερολογιακό έτος
Προσοχή: να αποφεύγεται τη λειτουργία των προγραμμάτων με παλαιές εκδόσεις του explorer, και να προτιμάτε mozilla ή chrome.
Επίσης, όταν καταχωρείτε δεκαδικά να βάζετε τελεία (.) και όχι κόμμα(,)
Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι μετά τη συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας ή προϋπηρεσίας δικαιούνται μία (1) επιπλέον εργάσιμη ημέρα κανονική άδεια με αποδοχές (δηλαδή 31 σύνολο ο εξαήμερος και 26 ο πενθήμερος)

καθαρισμός πίνακα
Νομοθετικό καθεστώς:  ο Α.Ν. 539/45 όπως τροποποιήθηκε & συμπληρώθηκε από μεταγενέστερους νόμους  και ισχύει σήμερα με το Ν 3302/2004.

Δικαιούχοι :  όλοι με σχέση εξαρτημένης εργασίας  (ανεξάρτητα εάν είναι ορισμένου ή αορίστου χρόνου, την ειδικότητά τους, του τρόπου αμοιβής τους, της νομικής μορφής του εργοδότη κτλ.)

Εξαιρέσεις :

  • τα πρόσωπα εμπιστοσύνης του εργοδότη δηλαδή συνήθως διευθυντές  ,
  • Εργαζόμενοι σε ναυτιλιακές, γεωργικές κτηνοτροφικές και δασικές εργασίες,
  • Μέλη της οικογένειας του εργοδότη (για προσωπικές επιχειρήσεις).

Οι διατάξεις περί χορήγησης κανονικής άδειας είναι δημόσια τάξης και δεν μπορούν να αναιρεθούν με προσωπική συμφωνία εργαζομένου-εργοδότη, δηλαδή με ατομική σύμβαση εργασίας.  Καθορίζουν τα ελάχιστα όρια και δύναται να χορηγηθεί επιπλέων άδεια με αποδοχές εάν προβλέπεται από ευνοϊκότερες συμφωνίες (ατομικές ή συλλογικές).

 

Η χορήγηση της άδεια γίνεται σύμφωνα με το ημερολογιακό έτος.

Τα δύο πρώτα έτη υπολογίζεται αναλογία,

Ενώ το τρίτο έτος, μία ημέρα να απασχοληθεί ο εργαζόμενους δικαιούται ολόκληρη την άδειά του.

5ήμερος 6ήμερος  ο εξαήμερος δικαιούται 2ημέρες ανά μήνα εργασίας,ενώ ο πενθήμερος:
1 ημερολογιακό έτος 4 εβδομάδες 20 ημέρες 24 ημέρες για 12 μήνες (άλλως αναλογία 1,66 ημέρες/μήνα εργασίας)
2ο ημερολογιακό έτος +1 ημέρα 21 ημέρες 25 ημέρες για 12 μήνες (άλλως αναλογία 1,75 ημέρες/μήνα εργασίας)
3ο ημερολογιακό έτος +1 ημέρα 22 ημέρες 26 ημέρες Έστω και μία ημέρανα εργασθεί κάποιος,δικαιούται ολόκληρη την άδεια!!!!!!!

Για παράδειγμα :

Εργαζόμενος προσελήφθηκε    10-11-2010,   απολύθηκε    29-02-2012  δικαιούται:

2010  3 ημέρες άδεια  (1,7 μήνες * 1,66 = 2,75 στρογγυλοποιείται ) 1,7 μήνες = 50 ημέρες / 30

2011   21 ημέρες άδεια  (αφού εργάστηκε όλο το έτος)

2012   22 ημέρες άδεια  (αφού εργάστηκε έστω και μία ημέρα)

αντίστοιχα ο εξαήμερος:

2010  3 ημέρες άδεια  (1,7 μήνες * 2 = 3,33 στρογγυλοποιείται ) 1,7 μήνες = 50 ημέρες / 30

2011   25 ημέρες άδεια  (αφού εργάστηκε όλο το έτος)

2012   26 ημέρες άδεια  (αφού εργάστηκε έστω και μία ημέρα)

Τα ανωτέρω δικαιούνται να λάβουν ως άδεια για να ξεκουραστούν (όχι για αποζημίωση μη ληφθήσας άδειας).

Για να αποζημιωθεί κάποιος:

ανεξάρτητα εάν είναι πενθήμερος ή εξαήμερος

και χωρίς να γίνεται στρογγυλοποίηση

με την υπόθεση ότι δεν έλαβε ούτε μία ημέρα άδεια

και την υπόθεση ότι λαβμάνει 1000€ μισθό άρα 40€ ημερομίσθιο (1000/25)

2010  133,33€   (1,7 μήνες * 2 = 3,33 * 40  ) 1,7 μήνες = 50 ημέρες / 30

2011   1000€  (αφού εργάστηκε όλο το έτος)

2012   1000€  (αφού εργάστηκε έστω και μία ημέρα)

Το επίδομα αδείας υπολογίζεται όπως την αποζημίωση μη ληφθήσας άδειας, δηλαδή όπως την άδεια του εξαήμερου, χωρίς στογγυλοποιήσεις, με όριο τον μισό μισθό για αυτούς που αμείβονται με μισθό και τα 13 ημερομίσθια για αυτούς που αμείβονται με ημερομίσθιο.

αρα στο ίδιο παράδειγμα, δικαιούνται και οι δύο

2010  133,33€   (1,7 μήνες * 2 = 3,33 * 40  ) 1,7 μήνες = 50 ημέρες / 30

2011   500€  (αφού εργάστηκε όλο το έτος)

2012   500€  (αφού εργάστηκε έστω και μία ημέρα)

204 comments to Κανονική Άδεια

  • Τάσος

    Γεια σας. Το επίδομα ισολογισμού, εκτός από τα δώρα, προσαυξάνει και το επίδομα αδείας;

    • admin

      Όχι, προσαυξάνει τις τακτικές αποδοχές (δώρα εορτών και αποζημίωση απόλυσης).

    • κωστας

      δουλευω απο το 01 στην ιδια εταιρια με 800 μισθο.τι δικαιουμε απο χρηματα για αδεια.κ τις ημερεσ που θα λειπω τι θα γινετε με το μισθο μου.ευχαριστω

      • admin

        Τις ημέρες που βρίσκεστε σε κανονική άδεια, αμείβεστε σαν να εργάζεστε (απλά απόλυτα τυπικά θα έπρεπε να λάβετε τις αποδοχές αυτές πριν ξεκινήσει η άδεια, κάτι που πρακτικά δυσκολεύει τα λογιστήρια).

  • ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΣΗ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΡΕΜΜΟΥΝ ΑΚΟΜΗ 24 ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ .Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ 1052,56 ΕΥΡΩ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΕΙΝΑΙ :899 ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΦΟΡΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ….

    • admin

      Δείτε το πρόγραμμα http://ergatika.gr/program/apoz-adeia/ για τον υπολογισμό της αποζημίωσης αδείας. Περίπου σωστό φαίνεται το ποσό. Δυστυχώς δεν είναι τα φορολογικά η ειδικότητά μας, αλλά μάλλον θα γίνει παρακράτηση, φόρος που θα συμψηφιστεί όμως στη φορολογική σας δήλωση.

  • Κωνσταντίνος

    Πριν δύο χρόνια συμπλήρωσα 12 χρόνια εργασίας. Τα δικαιολογητικά τα προσκώμισα στο τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού πριν λίγες μέρες. Δικαιούμαι τις επιπλέον ημέρες για τις 2 προηγούμενες χρονιές ή μόνο για την τωρινή όπως υποστηρίζει ο εργοδότης?

  • ΣΟΦΙΑ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2009 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ…ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΘΜ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ…ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΧΑΝΩ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ/????

    • admin

      Προειδοποίηση για απόλυση είναι η σύνταξη του εγγράφου της καταγγελίας κατά την ημερομηνία της προειδοποίησης. Κάτι που δεν έχει γίνει στη δική σας περίπτωση. Εάν κάποιο δικαστήριο μπορεί να αποδεχτεί την ουσιαστική ενημέρωση του εργοδότη προς τον εργαζόμενο ως προειδοποίηση (για να καταβληθεί η μισή αποζημίωση); Πιθανότατα μπορεί.

  • Anonymus

    Δικαιούται ο εργοδότης να μου δώσει Κανονική Άδεια τη Μεγάλη Παρασκευή 2013, τη Δευτέρα του Πάσχα 2013 και τη μεταφερόμενη μέρα της Πρωτομαγιάς 2013; Μου είπαν ότι ενώ για όλη την εταιρία είναι Αργίες για μένα δεν είναι επειδή το τμήμα λειτουργεί με βάρδιες, ενώ ο προϊστάμενος έχει κανονικά αργία αλλά και γυναίκα συνάδελφος πήρε κανονικά τις αργίες. Στη σύμβαση που έχω υπογράψει αναφέρει ότι το ωράριο εργασίας είναι 5μερο Δευτέρα-Παρασκευή 9-5. Τι λέει ο νόμος και τι μπορώ να κάνω αν αδικούμαι;
    Ευχαριστω εκ των προτέρων.

    • admin

      Βασιζόμενοι στο τυπικό πρόγραμμα εργασίας, εσείς εφόσον η Μεγάλη Παρασκευή είναι εργάσιμη για την Επιχείρηση σας, θα λάβετε άδεια για την ημέρα αυτή. Οι υπόλοιπες που είστε εκτός προγράμματος εργασίας δεν μπορούν να καταλογιστούν ως ημέρες κανονικής αδείας.

  • ΙΟΥΛΙΕΤΑ

    Καλησπέρα
    Εργάζομαι σε μια επιχέιρηση από 4/12/2012, στις 10/04/2013 θα παρετηθώ, δικαιούμαι επίδομα αδείας και πόσο
    Εργάζομαι 5 ημέρες την εβδομάδα και αμοίβομαι με μηνιαίο μισθό 567,00 ευρώ.
    Ευχαριστώ

  • Σταυρούλα

    Καλησπέρα σας. Παραιτήθηκα από την εργασία μου στις 31/03/2013 όταν η πρόσληψη μου είχε γίνει στις 01/07/2012. Το μόνο που μου οφείλει ακόμα η εταιρεία κ δεν μου το εχουν τακτοποιήσει ακόμα είναι η αδεια του 2012 απο την οποία πήρα μονο 3 μέρες. Μπορειτε να μου πείτε αν πρεπει να μου τις αποζημιώσουν, αν δικαιούμε επίδομα αδείας γι’αυτές τις μέρες ? Ευχαριστώ πολύ.

    • admin

      Δικαιούστε αποζημίωση για τις ημέρες που δεν λάβατε, και αντίστοιχα επίδομα αδείας ανά έτος.

  • ΜΑΡΙΑ

    Καλημέρα σας,

    Εργάζομαι 10 χρόνια στον ίδιο εργοδότη και από 1/01/2013 υπέγραψα σύμβαση 5ήμερης εργασίας αλλά με μειωμένο ωράριο (6ωρο αντί για 8ωρο). Με την παλιά μου σύμβαση δικαιούμουν κανονικά 25 ημέρες άδεια. Τώρα αυτό αλλάζει? Δηλαδή μειώνονται και οι μέρες της κανονικής μου άδειας ή όχι?

    • admin

      Όχι οι ημέρες που δικαιούστε παραμένουν οι ίδιες. (στην εκ περιτροπής υπάρχει διαφοροποίηση)

  • Δημητρα

    Γεια σας. Εργαζομαι σε μια εταιρεια απο τον 12 του 2010. Ειμαι ασφαλισμενη στο ΙΚΑ απο το 1995. Δουλευω 6 ημερες την εβδομαδα απο 6 ωρες. Στα ενσημα φαινομαι μονο τις 4 ημερες απο 4 ωρες την καθε ,μια. Το μαγαζι ειναι καθε μερα ανοιχτο. Ποσες ημερες δικαιουμαι αδεια;

  • DIMITRIS

    Καλημέρα. Την άδεια την πήρα κατα την διάρκεια του διαστήματος 5/2012 με 12/2012.

  • DIMITRIS

    Καλησπέρα,

    Προσληφθηκα στην εταιρια 2/5/2012 με μισθο 1.000€ Τον δεκεμβριο ο μισθοσ μου μειωθηκε στα 900€. τον δεκεμβριο πληρωθηκα το επιδομα αδειασ του ετουσ, συμφωνα με τον μισθό 900€. ειναι σωστο?

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Το πρόγραμμα ισχύει και για υπαλλήλους που απασχολούνται με μερική απασχόληση; Ο συγκεκριμένος υπάλληλος δουλεύει 5 ημέρες την εβδομάδα, 4 ώρες την ημέρα.

    • admin

      Ναι το πρόγραμμα εξάγει ορθά αποτελέσματα όταν η απασχόληση είναι σε πενθήμερη ή εξαήμερη βάση με σταθερές ώρες.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ

        Ρωτάω γιατί στο πρώτο πεδίο ” ΗΜΈΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ” γίνεται λόγος για πλήρη απασχόληση…

  • Αλέξης

    Καλησπέρα,
    Εργάζομαι σε μια εταιρεία από την 1/04/2011 και έλαβα προμήνυση για απόλυση στης 18/03/2013. Θέλω να μάθω πόσες μέρες άδειας δικαιούμαι , βάση πίνακα 21 ή 5 που λέει η λογήστρια; Ευχαριστώ.

  • maria

    καλησπερα..εργαζομαι σε παιδικο σταθμο ωσ νηπιοβρεφοκομοσ απο τον οκτωβριο του 2008 μεχρι σημερα.
    ο παιδικοσ κλεινει καθε αυγουστο για ενα μηνα και ο εργοδοτησ μασ κανει συμβαση μεχρι τον ιουλιο και ξανα προσληψη το σεπτεμβριο.πωσ θα υπολογισω τισ μερεσ αδειασ???θα μπορουσατε να μου πειτε και τι μισθο δικαιουμε για 5ημερο 8ωρο??
    ευχαριστω πολυ!

  • kostas

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ 2-3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΔΕΙΑΣ!ΦΕΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΟΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ;Η ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • admin

      Τα δώρα εορτών καθώς και το επίδομα αδείας συνεχίζουν να καταβάλλονται κανονικά στον ιδιωτικό τομέα.

  • giannis

    καλησπερα εργαζομαι σε ενα φαρμακειο ζητησα αδεια απο το αφεντικο και μου εδωσε εγω εκανα μια ενχειρηση για καποιο προβλημα υγειας που και ο εργοδοτης ισχυριζεται οτι αυτες τις 15 μερες δεν θα της πληρωθω απο εκεινον αλλα απο το ικα εγω πηγα στο ικα περασα επιτροπη και απορριφθηκε τι πρεπει να κανω να παω στον εποπτη εργασιας?

    • admin

      Εάν δεν έχετε λάβει άλλες ημέρες αναρρωτική άδεια στο έτος. Θα πληρωθείτε από το ΙΚΑ, θα πάτε τη βεβαίωση του εργοδότη, θα σας συμπληρώσει το μισθό μέχρι αυτά που θα παίρνατε εάν δουλεύατε (οι 3 πρώτες ημέρες 1/2 ημερομίσθιο ανά ημέρα, άρα -1,5 ημερομίσθια), και δεν λογίζεται κανονική άδεια με αποδοχές, την οποία θα λάβετε άλλη φορά.

  • admin

    Δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία η μεταφορά της σε άλλο έτος και οι περιπτώσεις που οι επιχειρήσεις τις μεταφέρουν γίνεται άτυπα.

  • Τασος

    Γεια σας θα ηθελα να ρωτησω,προκυτε να παραιτηθω 28/2/13.εργαζομαι σε μια εταιρεια απο τον 2/2009 οπου την αδεια του 2009 και το επιδομα αδεια τα πηρα.το 2010 με μικτα 1200 και 6ημερη εργασια δεν ελαβα ουτε μια μερα αδεια,ουτε κ επιδομα.το 2011 το ιδιο μονο που παραιτηθηκα (λαθος μου επρεπε να γινει παυση) 2/5/2011 λογω στρατου.εγινε προσληψη ξανα 7/4/12 με 6ημερο αλλα με 900 μικτα εως της 31/11/2012 οπου αλλαξαν την συμβαση και φαινετε οτι παιρνω 600 μικτα.εχω να παρω αδεια και επιδομα 2010,2011,2012,2013.θα μπορουσατε να μου πειτα σας παρακαλω περιπου τι δικαιουμε.ευχαριστω πολυ.

    • admin

      Η παραίτησή σας μπερδεύει λίγο τα πράγματα. Ενώ λοιπόν θα θεωρούταν μία εργασιακή σχέση και σήμερα θα είχατε δικαίωμα για πλήρη άδεια και επίδομα αδείας το 2013, τώρα μάλλον δικαιούστε αναλογία καθώς υπάρχουν δύο εργασιακές σχέσεις. Αναφέραμε όμως “μάλλον”, καθώς ίσως δικαστικώς καταφέρετε να αποδείξετε ότι η παραίτησή σας ήταν τυπική και στην ουσία υπάρχει μία σχέση εργασίας. Εσείς θα κρίνετε κατά πόσο αξίζει το κόπο και εάν τελικά θα δικαιωθείτε κάτι σε δικαστικό αγώνα.

      • Τασος

        Ευχαριστώ πολύ,να ρωτήσω μόνο κάτι το 2011 δικαίουμε αναλογία αποζημίωσης άδειας η ολόκληρη??

        • admin

          Και στις δύο περιπτώσεις αναλογία του πραγματικού χρόνου εργασίας, ως δεύτερο ημερολογιακό έτος.

  • dimitris

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012 ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΩΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΠΕΝΘΗΜΕΡΗ ΒΑΣΗ,ΣΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Κ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΣΕ 7,8 ΜΕΡΕΣ,ΑΔΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2012 ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ,ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑ Ή ΗΤΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ Κ ΝΑ ΠΑΡΩ Κ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΜΟΥ;ΔΛΔ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ Ή ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΜΟΥ Ή ΑΚΟΜΗ Κ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΥΤΩΝ;

    • admin

      Η απόδειξη μισθοδοσίας θα γράφει τι αφορά.
      Στο πρόγραμμα κανονική άδεια μπορείτε να υπολογίσετε τις ημέρες που δικαιούστε.
      Στο πρόγραμμα http://ergatika.gr/program/apoz-adeia/
      μπορείτε να υπολογίσετε τις αποδοχές που δικαιούστε για να τις πληρωθείτε.
      Το επίδομα αδείας για διάστημα μικρότερο των 6 μηνών ισούται με τις αποδοχές αδείας.
      Άρα ότι σας βγάλει το πρόγραμμα δικαιούστε για άδεια, και άλλο τόσο για επίδομα αδείας.

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Το πρόγραμμα ισχύει και για υπαλλήλους που απασχολούνται με μερική απασχόληση; Ο συγκεκριμένος υπάλληλος δουλεύει τρεις ημέρες την εβδομάδα, 6ωρο…

    • admin

      Στην εκ περιτροπής απασχόληση ισχύει: κάθε 25 εργάσιμες ημέρες, 2 ημέρες κανονική άδεια με αποδοχές.

  • ελένη

    Θα ήθελα κάποια διευκρίνηση για την παραίτηση. Εργαζόμενος που προσελήφθη το 02/2010 επιθυμεί να αποχωρήσει σήμερα από την εργασία του. Τον συμφέρει να παραιτηθεί 02/01/2013 ή δεν έχει σημασία αν αποχωρήσει τον 12/2012?

    • admin

      Εάν εργαστεί το νέο έτος, έστω και μία ημέρα, θα δικαιούται ολόκληρη άδεια και επίδομα αδείας. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο καταχρηστικό θα μπορούσε να θεωρηθεί με τον τρόπο που το θέτετε.

  • ΑΝΤΩΝΗΣ

    Άλλαξε κάτι στην άδεια με τα νέα μέτρα;

  • Εμποροϋπάλληλος

    Πάρα πολύ καλό πρόγραμμα! Μπράβο admin!

  • Toni

    Το τέταρτο έτος πόσες ημέρες δικαιούμαι όταν δουλεύω 6 μέρες τη βδομάδα;

    • admin

      Μέχρι να συμπληρώσεις 10 έτη στον ίδιο ή 12 συνολικά έτη προϋπηρεσίας, θα λαμβάνεις όσο σου βγάζει το πρόγραμμα για το τρίτο έτος.

  • Τάκης

    Μου φάνηκε διαφορετικός ο τρόπος που αναφέρετε εδώ, και διαφορετικός ο τρόπος που αναφέρετε στο έγγραφο για την αναγγελία των απαιτήσεων και νόμιζα ότι κάνετε κάποιο λάθος.
    Έκανα όμως ένα απλό παράδειγμα: π.χ. 1000€ μισθός με υπόλοιπο 10 ημέρες
    1000 Χ 10 Χ 1,2 = 480€
    αλλά και
    1000 Χ 0,0064 Χ 7,5 Χ 10 = 480€
    αλλά και
    1000 Χ 0,006 Χ 8 Χ 10 = 480€
    και κατάλαβα ότι έχετε απόλυτο δίκιο. Απλώς ο ένας τρόπος επαληθεύει τον άλλο.
    Πραγματικά σας ευχαριστούμε πολύ, καθώς μετά από τις παρεμβάσεις σας δικαιωνόμαστε κάτι παραπάνω!!!!!!

  • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΤΕ GN

    Από τον υπολογισμό της δικής μου αποζημείωσης για τη μη ληφθείσα άδεια κατάλαβα οτι διαιρούν τις ακαθάριστες αποδοχές με το 22 και το πολλαπλασιάζουν με τις ημέρες αδείας που δεν έχω λάβει.
    2565,91:22χ21=2449,28 αντί 2.586,44 Είναι σωστό?

    • admin

      Η στρογγυλοποίηση που κάνουν κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστή. Θα έπρεπε δηλαδή να διαιρέσουν με το 20,83 (25/1,2) και όχι με το 22.
      Το έσχατο που θα είχε βάση θα ήταν το 21,66 (δηλαδή 52 εβδομάδες το έτος Χ 5 ημέρες εργασία / 12 μήνες), ώστε να βγει ο μέσος μήνας, το οποίο δεν συμφωνώ γιατί αφορά το μέσο μήνα των 26 και όχι των 25 ημερομισθίων. Και κάνοντας επαλήθευση 21,83 Χ 1,2 = 26.
      Η διάταξη που προκύπτει ότι δικαιούστε αποδοχές αδείας είναι το άρθρο 1 του Ν. 1346/83 (ΦΕΚ Α’ 46):
      «5. Αν λυθεί η σχέση εργασίας μισθωτού με οποιοδήποτε τρόπο πριν λάβει την κανονική άδεια που του οφείλεται ο μισθωτός δικαιούται τις αποδοχές τις οποίες θα έπαιρνε αν του είχε χορηγηθεί η άδεια».
      Για το λόγο αυτό έχω ξαναγράψει ότι ο ορθός τρόπος είναι να μετατρέψουμε το μισθό σε ωρομίσθιο, να πολλαπλασιάσουμε με τις ώρες εργασίας για να προκύψουν οι αποδοχές του ημερομισθίου και τέλος επί τις δικαιούμενες ημέρες.
      Ωρομίσθιο (μισθός Χ 0,006) Χ 8 = ημερομίσθιο (για 5ήμερο 8ωρο, δηλαδή 40 ώρες εβδομαδιαίως)
      Ειδικά για τους Τραπεζοϋπαλλήλους όμως:
      όχι 0,006 αλλά 0,0064 για τον υπολογισμό του ωρομισθίου, καθώς: 1/25*6/37,5 (και όχι 40).
      Άρα:
      Ωρομίσθιο (μισθός Χ 0,0064) Χ 7,5 = ημερομίσθιο.
      Τόσο απλά και ξεκάθαρα.
      Να ενημερώσετε το σύλλογό σας, τους δικηγόρους σας, και τη διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού να προσαρμόσουν τους υπολογισμούς τους σύμφωνα με τα όσα σας αναφέρω καθώς σε κάθε περίπτωση είναι και ευνοϊκότερο για εσάς.
      Επίσης, σε καμία περίπτωση να μη δεχτείτε οι αποδοχές αδείας να πάνε στο τελικό προϊόν της εκκαθάρισης, καθώς όπως βλέπετε αφορούν προέκταση δεδουλευμένων και όχι αποζημίωσης.

  • Maria

    καποιος που εχει προσληψει 5/06/12 και θελει να υπολογισει ποση κανονικη αδεια διακαιουται μεχρις τις 07/09/12 ποιες ημερομηνιες θα επιλεξει στο ημερομηνια προσληψης και απολυσης?

    • admin

      Βάλτε 01/06 έως 01/09 δεν αλλάζει κάτι ιδιαίτερα.
      (Επεξεργάζομαι πως θα προσθέσω μεγαλύτερη ανάλυση ημερών χωρίς όμως να γίνεται η επιλογή κουραστική. Στο άμεσο μέλλον θα ανεβάσουμε εναλλακτικό πρόγραμμα.)

  • Manos

    Μπράβο φίλε. Μου αρέσει που το προγραμμα υπολογίζει και την δωδεκαετία, το οποίο για λόγους ευκολίας παντού παραλείπουν ακόμα και να στο αναφέρουν.

  • Αντώνης

    Το 4ο έτος, η άδεια είναι όπως το 3ο?

    • admin

      Ναι, αλλάζει μόνο εφόσον συμπληρωθούν 10 έτη στον ίδιο ή 12 σε οποιοδήποτε εργοδότη.

Leave a Reply to ΜΑΝΩΛΗΣ Cancel reply

  

  

  


1 × = three